ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАР ӘЗІРЛЕУДЕГІ STEM ТЕХНОЛОГИЯ
https://doi.org/10.53360/2788-7995-2022-4(8)-6
Аннотация
Мақалада STEM білім берудің маңыздылығы мен дәстүрлі ғылыми оқытудан несімен ерекшеленетіні баяндалады, сонымен қатар білім алушылар ғылыми әдісті қайда және қалайша қолдануға болатынығы жайлы ақпарат беріледі. Arduino контроллерлерінің көмегімен электроника және құрылғыларды басқару саласындағы білім беруге қатысты STEM жобасының мүмкіндіктері қарастырылады. STEM жобаларының әдістерін жүзеге асыруды Autodesk компаниясының TinkerCad виртуалды ортасының мүмкіндіктері мен құрылымы, сонымен қатар TinkerCad виртуалды ортасын қолданып электрондық құрылғыларды бағдарламалау, модельдеу және құрастыру және Arduino UNO контроллерімен байланыстыру мысалы келтіріледі. Педагогтер үшін STEM технологиясын қолдана отырып оқытудың артықшылықтары баяндалады, сонымен қатар білім алушылармен жүргізілген бақылау және эксперимент нәтижесінде Arduino платформасында электроника және техникалық жүйелерді басқару саласындағы білім беру STEM-жобаларын іске асыруда анықталған бірқатар тендециялар көрсетіледі.
TinkerCad сайтының көмегімен алдын-ала құрастырудың арқасында білім алушылар алдымен модельді жинап, оның жұмыс қабілеттілігін тексеру мүмкіндігіне ие болады. Тексеруден кейін білім алушы нақты радиоэлементтерде тізбекті құрастыруды бастап кетеді. Сайттың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, STEAM технологиясының талаптары қамтылады және өз бетінше оқыту мен қателерді іздеуді жүзеге асыру жүзеге асады.
Тірек сөздер
Авторлар туралы
Б. К. МакеевҚазақстан
арнайы пәндер оқытушысы
071401, Семей қ., Абай к-сі, 76
Д. Т. Беккасимова
Қазақстан
қосымша білім беру педагогы
071400, Семей қ., Селевин к-сі, 12 Б
Т. С. Жылқыбаев
Қазақстан
"Автоматтандыру, ақпараттық технологиялар және қала құрылысы" кафедрасының докторанты, оқытушысы
071410, Семей қ., Глинки к-сі, 20 А
Д. Т. Конысбек
Қазақстан
әдіскері
071400, Семей қ., К. Мухамедханов к-сі, 8
Әдебиет тізімі
1. Григорьев С.Г., Садыкова А.Р., Курносенко М.В. STEM-технологии в подготовке магистров педагогического направления / Вестник Московского городского педагогического университета. Серия: Информатика и информатизация образования. – 2018. – № 3. – С. 8-13.
2. Зинкевич-Евстигнеева Т.Д., Фролов Д.Ф., Грабенко Т.М. Теория и практика командого образования: современная технология создания команд / СПб.: Речь. – 2004. – 289 с. 3. Григорьев С.Г., Курносенко М.В., Костюк А.М. Учебное STEM-проектирование виртуальных и реальных устройств на платформе Arduino / Информатика и образование.
3. ;(10):17-27. – URL: https://doi.org/10.32517/0234-0453-2020-35-10-17-27
4. . Tinkercad. – URL:https://www.tinkercad.com/
5. АмперКО. Tinkercad Arduino – лучший онлайн симулятор ардуино на русском. – URL: https://zen.yandex.ru/media/id/5d0992b0a0412200b1332b91/-tinkercadarduino--luchshii-onlainsimuliator-arduino-na-russkom5f2ac22d7f7edb5a704063b3
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Макеев Б.К., Беккасимова Д.Т., Жылқыбаев Т.С., Конысбек Д.Т. ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАР ӘЗІРЛЕУДЕГІ STEM ТЕХНОЛОГИЯ. Шәкәрім Университетінің Хабаршысы. Техникалық ғылымдар сериясы. 2022;(4(8)):42-48. https://doi.org/10.53360/2788-7995-2022-4(8)-6
For citation:
Makeev B., Bekkassimova D., Zhylkybayev T., Konysbek D. STEM TECHNOLOGIES IN THE DEVELOPMENT OF SCIENTIFIC PROJECTS. Bulletin of Shakarim University. Technical Sciences. 2022;(4(8)):42-48. (In Kazakh) https://doi.org/10.53360/2788-7995-2022-4(8)-6