Preview

Шәкәрім Университетінің Хабаршысы. Техникалық ғылымдар сериясы

Кеңейтілген іздеу

СҮТҚЫШҚЫЛДЫ СҮТ ӨНІМДЕРІНЕ ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ ҚАЛАУЫН БАҒАЛАУ

https://doi.org/10.53360/2788-7995-2023-1(9)-5

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бұл мақала ақпарат алу әдістерінің бірі ретінде сауалнама жүргізу арқылы ашыған сүт өнімдеріне, атап айтқанда йогуртқа халықтың қажеттіліктерін, қалауын анықтау мәселелеріне арналған. Зерттеулер шеңберінде сұранысқа қатысты сұрақтарды кеңінен қамтитын 20 құрылымдық сұрақтан тұратын сауалнама әзірленіп, https://docs.google.com/forms платформасына орналастырылды және сауалнамаға жауап берушілерге сілтеме жіберілді (сұраққа жауап беру міндетті болып табылады), йогурт түрлері, көлемі және өндірушілері бойынша тұтынушылардың қалауын анықтау, сондайақ сатып алу жиілігі және тұтынушылардың шығарылатын йогурттардың ассортиментіне қатынасы белгіленді. Сауалнамаға ҚР барлық өңірлерінен 100 адам қатысты. Сұрақтардың реттілігі логикаға сәйкес келеді, сұрақтардың тәртібі респонденттің белсенді сауалнамасына ықпал етеді. Зерттеу сауалнамасы аясында зерттеудің сипаттамалық әдісі қолданылды, респонденттердің сауалнамаларының деректері өңделді, жүйеленді және диаграмма, кестелер түрінде ұсынылды. Сауалнаманың нәтижесі, йогуртқа сұраныс бар және негізінен толтырғыштары бар йогурттарға артықшылық беріледі. Йогуртты таңдаудың негізгі критерийлері құрамы болды, бұл адамдардың ағзаға ең пайдалы тағамдарды тұтынуға қызығушылығын көрсетеді, жалпы адамдар функционалды қасиеттері бар йогурттарды жақсы көреді, осыған байланысты йогурт өндіру нарығы біртіндеп кеңейіп, тұтынушылардың жалпы тағамға деген қызығушылығын арттырады. 

Авторлар туралы

Г. Мажит
С. Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
Қазақстан

2 курс докторанты,

010000 Астана қаласы, Жеңіс даңғылы 62



Н. С. Машанова
С. Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
Қазақстан

техника ғылымдарының докторы, «Тағам және қайта өңдеу өндіріснің технологиясы» кафедрасының аға оқытушысы,

010000 Астана қаласы, Жеңіс даңғылы 62



Л. Г. Кудренова
С. Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
Қазақстан

2 курс магистранты,

010000 Астана қаласы, Жеңіс даңғылы 62



Әдебиет тізімі

1. Темербаева М. В., Гаврилова Н. Б. Перспективные направления и состояние производства кисломолочных продуктов на основе козьего молока для специализированного питания в Республике Казахстан //ББК 72.719 Рецензент: АЮ Решетняк–директор ООО «АгроСфера», кандидат сельскохозяйственных наук Ответственные за выпуск: АА Гайвас–декан агротехнологического факультета, кандидат. – 2018. – С. 1432.

2. Marina Temerbayeva, Maksim Rebezov, Eleonora Okuskhanova, Farida Smolnikova, Sandeep Sharma, Ayaulym Mustafayeva, Ainur Serikova, Nazerke Muratzhankyzy, Natalya Dogareva, Laila Bakirova, Olga Gorelik, and Gulmira Mirasheva. Technology of Sour Milk Product For Elderly Nutrition. Research Journal of Pharmaceutical, Biological and Chemical Sciences. RJPBCS 9(1) PageNo. 291

3. Гаврилова, Н.Б. Технология белковых продуктов для лечебно-профилактического и геродиетического питания. / Н.Б. Гаврилова, С.С. Толеубекова // Аналит. обзор. – Семипалатинск: Семипалатинским ЦНТИ, 2002. – 32 с.

4. Ишекенова Б. Казахстану нужна стратегия развития молочного фермерства // Сайт LS - Финансовый журнал [Электронный ресурс]. URL: https://lsm.kz/moloko (қарау күні: 18.01.2023)

5. Анализ оформления упаковки [Электронный ресурс]. URL: http://rastudent.ru/study/student_work/upakovka_fomina.php (қарау күні: 10.02.2023)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мажит Г., Машанова Н.С., Кудренова Л.Г. СҮТҚЫШҚЫЛДЫ СҮТ ӨНІМДЕРІНЕ ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ ҚАЛАУЫН БАҒАЛАУ. Шәкәрім Университетінің Хабаршысы. Техникалық ғылымдар сериясы. 2023;(1(9)):36-45. https://doi.org/10.53360/2788-7995-2023-1(9)-5

For citation:


Mazhit G., Mashanova N.S., Kudrenova L.G. EVALUATION OF CONSUMER PREFERENCES IN FERMENTED MILK PRODUCTS. Bulletin of Shakarim University. Technical Sciences. 2023;(1(9)):36-45. (In Kazakh) https://doi.org/10.53360/2788-7995-2023-1(9)-5

Қараулар: 370


ISSN 2788-7995 (Print)
ISSN 3006-0524 (Online)
X