Preview

Шәкәрім Университетінің Хабаршысы. Техникалық ғылымдар сериясы

Кеңейтілген іздеу

НӘТИЖЕЛІК ҚҰЖАТ ОРНЫНЫ СТАНДАРТТАУ ҚҰРЫЛЫСТАҒЫ КОММУНИКАЦИЯЛАР

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада басқару құралы ретінде байланыс және құжаттарды басқару процесін жетілдіруге қабілетті стандарттау тұжырымдамасын әзірлеу туралы айтылған. Кез-келген кәсіпорында жетістікке бағытталған процедуралық тәсілдің маңыздылығы жақсы қамтылған. Процестерді басқару, әсіресе ұйымдағы құжаттарды басқару өте маңызды, өйткені оларды талдау және жетілдіру құралы ретінде қолданылады. Жақсы ұйымдастырушылық құрылым уақытты, сапаны және шығындарды тиімді басқару тәжірибесіне алып келеді, осылайша ұйымның өнімділігі артады. Құрылыс саласындағы қарым-қатынас дағдыларын тану деңгейі төмен болып қалатындықтан, құрылыс индустриясында стандарттау арқылы коммуникациялық дағдыларды пайдалану және хабардарлықты жақсарту бойынша ұсыныстар сақталады. Байланыстарды жоспарлау және жүзеге асыру бойынша тақырыптық әдебиеттерге шолу және талдау. Нәтижесінде стандарттау және қабылданған байланыс құралдары тиімді өзара әрекеттесуді орнатуда маңызды рөл атқарады деген қорытынды жасалды. Стандарттар мен байланыс құралдарының құжаттамасын жетілдіру қажеттілігі туындайтыны анық. Нәтижелерге перспективалық жобалардың ұйымдастырылуын өзгерте алатын, атап айтқанда бизнеспроцестер мен жұмыс процедураларының қалай жасалынатын, жоспарланған және іске асатын әртүрлі функционалдық деңгейлердегі өзара әрекеттесу процестері мен жобалық технологияларды жетілдіру кіреді.

Авторлар туралы

Р. А. Ементаев
Инновационный Евразийский университет
Қазақстан


Н. Е. Камзина
Инновационный Евразийский университет
Қазақстан


Д. С. Свидерская
Инновационный Евразийский университет
Қазақстан


С. С. Толеубекова
Университет имени Шакарима города Семей
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Aaker, D.A. Strategic Market Management. – United States: John Wiley & Sons, 1992. – 394 с.

2. Bae, H. M. “Process flow modelling and analysis: a practitioner’s perspective”, Industrial Engineering, 1993, т. 25, – С. 54-55.

3. Burke, R. Project Management Planning and Control Techniques. – United Kingdom: John Wiley & Sons, 2003. – 373 с.

4. Dainty, A., Moore, D., Murray M. Communication in Construction; theory and practice: Taylor & Francis, 2006.

5. Garvin, D. A. “Leveraging processes for strategic advantage”, Harvard Bussiness Review, 1995, September-October, – С. 77-90.

6. Green, M. R. Contribute to Working Effectively with Others. Australia: Software Publications, 2002. – 80 с.

7. Grunig, J. E. Collectivism, collaboration, and societal corporation: A core professional corporatism as core professional values in public relations. Journal of Public Relations Research, 12 (1): 23-48, 2000.

8. Hammer, M. “Process management and the future of six sigma”. Sloan Management Review, 2002, т. 43, № 2, – С. 26-32.

9. Knipe A. Project Management for Success. South Africa: Heinemann Publishers, 2002. – 490 с.

10. Le Roux, E. E. Business Management: A practical and interactive approach. South Africa: Heinemann Publishers, 2003. – 416 с.

11. Peltoniemi, M., Jokinen, T. Communication good practices in high technology product development projects: Experiences from a Case Study. Proceedings of the International Cost Engineering of the the International Cost Engineering Council’s 4 th World Congress, 2004. – С. 3-4.

12. Smit, P. J., Cronje G. J., Brevis T., Vrba M. J. Management Principles: A Contemporary Edition for Africa. South Africa: Juta Ltd., 2011. – 525 с.

13. Stewart, G. Written Communication: yesterday and today, United States: Blackbirch Press, 2004. – 32 с.

14. Sweet, J, Schneier, M. Legal Aspect of Architecture, Engineering and the Construction Process, United States: Cengage Learning, 2009. – 279 с.

15. Symons, R. T., Jacobs, R. A. “Multi-level process mapping: a tool for cross-functional quality analysis”, Production & Inventory Journal, 1997, т. 38, № 4, С. 71-76.

16. Thompson, S. Communicate in the Workplace. Australia: Software Publications, 2002. – 91 с.

17. Wagner, J. A., Hollenbeck, J. R. Management of Organizational Behavior. United States: Prentice-Hall, 1992. – 816 с.

18. Zairi, M. “Business process management: a boundaryless approach to modern competitiveness”, Business Process Management Journal, 1997, т. 3, № 1, С. 64-80.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ементаев Р.А., Камзина Н.Е., Свидерская Д.С., Толеубекова С.С. НӘТИЖЕЛІК ҚҰЖАТ ОРНЫНЫ СТАНДАРТТАУ ҚҰРЫЛЫСТАҒЫ КОММУНИКАЦИЯЛАР. Шәкәрім Университетінің Хабаршысы. Техникалық ғылымдар сериясы. 2020;(3(91)):87-93.

For citation:


Yementaev R., Kamzinа N., Sviderskaya D., Toleubekova S. STANDARDIZATION OF DOCUMENT CIRCULATION AS A BETTER EFFECTIVE COMMUNICATIONS IN CONSTRUCTION. Bulletin of Shakarim University. Technical Sciences. 2020;(3(91)):87-93. (In Russ.)

Қараулар: 151


ISSN 2788-7995 (Print)
ISSN 3006-0524 (Online)
X