Preview

Шәкәрім Университетінің Хабаршысы. Техникалық ғылымдар сериясы

Кеңейтілген іздеу

Электрондық оқулық білім берудегі инновациялық құрал ретінде

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада Turbosite платформасында «Cognition» электронды оқулығының әзірленгені көрсетілген. Зерттеудің артықшылықтары мен нәтижелері осы электронды оқулықты ағылшын тілінде оқыту процесінде пайдалану кезінде беріледі. Түрлі-түсті дизайнның, оқу материалын ұсынудың әртүрлі формаларының болуының арқасында әртүрлі жастағы студенттерге материалды әлдеқайда жылдам және жақсы меңгеруге мүмкіндік берді деген қорытынды жасалды. Оқулықтың электронды нұсқасы дәстүрлі қағаз нұсқасынан басты айырмашылығы біріншісінің ашық жүйесінде. Егер ақпарат ескіріп, жаңартуды қажет ететін болса, онда оқулықтың қағаз нұсқасын жаңа басылымда шығаруға тура келеді, бұл көп уақыт пен үлкен қаржылық шығындарды талап етеді. Ал электронды нұсқада көп қаржылық және уақыт шығынынсыз ақпаратты оңай қосуға, ауыстыруға немесе жоюға болады.

Автор туралы

А. Б. Нурпеисова
NPJSC «Shakarim University of Semey»
Қазақстан

Мүдделер қақтығысы:

Нет



Әдебиет тізімі

1. Knight B.A., Wang Shuyan. The Use of Textbooks by Teachers in the Digital Age. [Electron. resource]. – 2014. – URL:https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/2331186X.2015.1015812

2. Website "Coba.Tools". Turbo site review. [Electron. resource]. – 2020. – URL: https://coba.tools/turbosite

3. Student library "Studbooks.net". Distinctive features of electronic and printed textbooks. [Electron. resource]. – 2018. – URL:https://studbooks.net/2013639/informatika/otlichiya_traditsionnogo_uchebnika_elektronnogo_uchebnika


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Нурпеисова А.Б. Электрондық оқулық білім берудегі инновациялық құрал ретінде. Шәкәрім Университетінің Хабаршысы. Техникалық ғылымдар сериясы. 2021;(3(3)):28-32.

For citation:


Nurpeissova A.B. Electronic textbook as an innovative tool in education. Bulletin of Shakarim University. Technical Sciences. 2021;(3(3)):28-32.

Қараулар: 179


ISSN 2788-7995 (Print)
ISSN 3006-0524 (Online)
X