Preview

Шәкәрім Университетінің Хабаршысы. Техникалық ғылымдар сериясы

Кеңейтілген іздеу

АКТ ПӘНІН ОҚЫТУДА ПӘНДІК-ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ОҚЫТУ (CLIL)

Толық мәтін:

Аннотация

Қазіргі уақытта шет тілдерін тиімді оқыту мәселесі өзекті болып отыр. Оқытушылар оқушылардың қызығушылығын арттыратын және білім сапасын жақсартатын түрлі технологияларды қолданады. CLIL (content and language integrated learning), “пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту” сияқты жаңа білім беру технологиясын белсенді енгізу оқушыларға өз білімдері мен іскерліктерін тәжірибеде қолдануға мүмкіндік беретін бірегей құрал болып табылады. Мақалада CLIL технологиясы жоғары білім беруде шет тілдерін оқытудың инновациялық әдісі ретінде сипатталған. Қазіргі қоғамдық-саяси және экономикалық ахуал икемді ойлау қабілеті бар және проблемаларға жан-жақты көзқараспен қарайтын болашақ мамандарды даярлау үшін жоғары оқу орындарында оқытудың интеграцияланған тәсілдерін енгізуді талап етеді. Мақалада осы технологияның тарихы мен әдіснамалық ерекшеліктері, оның жоғары білім жүйесіндегі артықшылықтары қарастырылады. Осы мақаланың авторлары қолданған зерттеу әдістері әдебиеттерді, жоғары білім саласындағы құжаттарды талдау, кәсіби қызметіндегі бақылау және талдауды қамтиды.

Авторлар туралы

Г. А. Шангытбаева
Актюбинский региональный государственный университет имени К. Жубанова
Қазақстан


Р. Б. Нуржаубаева
Актюбинский региональный государственный университет имени К. Жубанова
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Content and language integrated learning https://en.wikipedia.org

2. Зарипова Р.Р., Салехова Л.Л., Тюкарева М.Н. Интегрированный предметно-языковой подход (clil) в обучении математике // Международный журнал экспериментального образования. – 2015. – № 11-4.

3. Coyle D., Hood P. and Mash D. CLIL: Content and Language Integrated Learning, 2010.

4. Coyle D. Content and language integrated learning: Motivating learners and teachers, 2006.

5. https://methodological_terms.academic.ru Новый словарь методических терминов и понятий.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Шангытбаева Г.А., Нуржаубаева Р.Б. АКТ ПӘНІН ОҚЫТУДА ПӘНДІК-ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ОҚЫТУ (CLIL). Шәкәрім Университетінің Хабаршысы. Техникалық ғылымдар сериясы. 2020;(3(91)):65-68.

For citation:


Shangytbayeva G., Nurzhaubayeva R. SUBJECT-LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) IN TEACHING OF ICT. Bulletin of Shakarim University. Technical Sciences. 2020;(3(91)):65-68. (In Russ.)

Қараулар: 228


ISSN 2788-7995 (Print)
ISSN 3006-0524 (Online)
X