АШЫҚ ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДЕН SOCIAL MINING НӘТИЖЕЛЕРІН ҚОЛДАНУ
https://doi.org/10.53360/2788-7995-2024-2(14)-1
Аңдатпа
Веб-негізделген қауымдастықтар мен әлеуметтік желі сайттарының пайда болуы маңызды әлеуметтік медиа білімдерінің бай жиынтығымен ендірілген әлеуметтік желі деректерінің үлкен көлеміне әкелді. Әлеуметтік желілерді талдау және әлеуметтік құрылымдарды желілер мен графикалық теорияны қолдану арқылы зерттеу әлеуметтік желілерді зерттеудің жүйелі әдісін немесе процесін табуға көмектеседі. Мақалада әлеуметтік желілерді интеллектуалды талдау тұжырымдамасы ашылады. Мақаланың негізгі аспектісі – әлеуметтік желіні талдау нәтижелерін адам қызметінің әртүрлі салаларына қолдану.
Үлкен деректердегі үлгілерді анықтау үшін Social Mining пайдаланудың артықшылықтарын сипаттайды. Social Mining тетіктерін пайдалана отырып, ақпараттың үлкен көлемінен тривиальды емес және бір қарағанда айқын емес үлгілерді табуға болады. Мақалада әлеуметтік желілердегі деректерді жылдам жинау және талдау үшін пайдалануға болатын бағдарламалық жасақтаманың мысалдары келтірілген. Аналитикалық қызметтер жұмысты жеңілдетеді және әлеуметтік желілердегі мүмкіндіктерді арттырады. Әлеуметтік желіні талдау желідегі әлеуметтік байланыстарды табу және түсіндірудің тиімді жүйесін қамтамасыз етеді.
Әлеуметтік медиа аналитикасы ұнатуларды, бөлісулерді және сілтемелерді санаудан асып түседі. Бұл әлеуметтік желілер арқылы брендке жүгінетін пайдаланушылардың не көбірек назар аударатынын немесе нені басшылыққа алатынын түсінуге көмектесетін деректерді жан-жақты терең талдау.
Тірек сөздер
Авторлар туралы
К. У. ЗенковичҚазақстан
Кулькен Уалиевна Зенкович – техника ғылымдарының магистрі, «Автоматтандыру, ақпараттық технологиялар және қала құрылысы» кафедрасының оқытушысы
071412, Қазақстан Республикасы, Семей қ., Глинки к-сі, 20 А
Т. С. Жылқыбаев
Қазақстан
Тұрсынхан Саятұлы Жылқыбаев – техника ғылымдарының магистрі, «Автоматтандыру, ақпараттық технологиялар және қала құрылысы» кафедрасының оқытушысы
071412, Қазақстан Республикасы, Семей қ., Глинки к-сі, 20 А
С. Б. Кайсанов
Қазақстан
Советказы Бекенович Кайсанов – техника ғылымдарының магистрі, «Автоматтандыру, ақпараттық технологиялар және қала құрылысы» кафедрасының аға оқытушысы
071412, Қазақстан Республикасы, Семей қ., Глинки к-сі, 20 А
Т. А. Устинова
Қазақстан
Татьяна Анатольевна Устинова – магистрі, «Автоматтандыру, ақпараттық технологиялар және қала құрылысы» кафедрасының оқытушысы
071412, Қазақстан Республикасы, Семей қ., Глинки к-сі, 20 А
Әдебиет тізімі
1. Analyzing Social Networks to Mine Important Friends / K.-S. Carson Leung, J. Irish, M. Medina, K. Syed // Social Media Mining and Social Network Analysis: Emerging Research. University of Manitoba, Canada. – 2013. – R. 15. DOI: 10.4018/978-1-4666-2806-9.ch006.
2. Intellektual'nyi analiz dannykh. Data Mining [Ehlektronnyi resurs] URL: https://studref.com/384541/informatika/intellektualnyy_analiz_dannyh_data_mining_text_mining_mining_primenenie_tsifrovom_biznese_poiskovye#478.
3. Social Mining: personification of offers on social networks [Ehlektronnyi resurs] URL: https://basegroup.ru/community/articles/customization.
4. Social media mining [Ehlektronnyi resurs] URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Social_media_mining.
5. Analiz informatsii o pol'zovatelyakh s pomoshch'yu mekhanizmov Social Mining [Ehlektronnyi resurs] URL: https://www.jetinfo.ru/social-mining-analiz-dannykh-o-homo-socialis/.
6. Instrumenty dlya analitiki [Ehlektronnyi resurs] URL: https://vc.ru/marketing/278203-obzor-11-servisov-dlya-analitiki-instagram-akkaunta.
7. Mulyukova K.V. Comparative analysis of modern Data Mining tools / K.V. Mulyukova // Young scientist. – 2019. – № 1(239). – P. 19-21. — URL: https://moluch.ru/archive/239/55393 / (date of access: 03/17/2024).
8. Burko R.A. Social networks in modern society / R.A. Burko, T.V. Tereshina // Young scientist. – 2014. – № 7(66). – P. 607-608. – URL: https://moluch.ru/archive/66/11009/ (access date: 25.01.2024).
9. Soldatova G.V. Transformatsiya lichnosti podrostka v tsifrovom mire: tsifrovaya sotsializatsiya i onlain-riski / G.V. Soldatova. Moskva, 2018. – 92 s.
10. Kir'yakova N.A. Vliyanie sotsial'nykh setei na razvitie kommunikativnykh sposobnostei podrostkov / N.A. Kir'yakova // Nauchno-metodicheskii ehlektronnyi zhurnal «KontsepT». – 2017. – T. 29. – s. 161-168.
11. Martyshkin A.I. Modeli i sredstva sbora i predstavleniya informatsii iz otkrytykh sotsial'nykh setei dlya ispol'zovaniya v sistemakh prinyatiya reshenii / A.I. Martyshkin, D.V. Pashchenko, Penza: Izdvo Penz. gos. tekhnol. un-ta, 2019. – 196 s.
12. Analiz sotsial'nykh setei: metody i prilozheniya / A. Korshunov, I. Beloborodov, N. Buzun i dr. // Trudy Instituta sistemnogo programmirovaniya RAN. – 2014. – T. 26, № 1. – S. 439-456.
13. Batrinca B. Social media analytics: A survey of techniques, tools and platforms / B. Batrinca, P. Treleaven // AI & SOCIETY. – 2014. – № 30(1). – R. 89-116. DOI: 10.1007/s00146-014-0549-4.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Зенкович К.У., Жылқыбаев Т.С., Кайсанов С.Б., Устинова Т.А. АШЫҚ ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДЕН SOCIAL MINING НӘТИЖЕЛЕРІН ҚОЛДАНУ. Шәкәрім Университетінің Хабаршысы. Техникалық ғылымдар сериясы. 2024;1(2(14)):5-10. https://doi.org/10.53360/2788-7995-2024-2(14)-1
For citation:
Zenkovich K., Zhylkybayev T., Kaysanov S., Ustinova T. APPLYING SOCIAL MINING RESULTS FROM OPEN SOCIAL NETWORKS. Bulletin of Shakarim University. Technical Sciences. 2024;1(2(14)):5-10. https://doi.org/10.53360/2788-7995-2024-2(14)-1