Preview

Шәкәрім Университетінің Хабаршысы. Техникалық ғылымдар сериясы

Кеңейтілген іздеу

БІЛІМ БЕРУДЕ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ АНАЛИТИКАЛЫҚ ШОЛУЫ

https://doi.org/10.53360/2788-7995-2025-1(17)-3

Толық мәтін:

Аннотация

Онлайн және цифрлық технологияларды оқу үдерісіне енгізу педагогикалық ландшафтты айтарлықтай өзгертті, білім беруді қолжетімді әрі икемді етті. Бұл технологиялар уақыт пен кеңістікке байланысты дәстүрлі шектеулерді еңсеруге көмектесіп, студенттер мен оқытушыларға кез келген жерден оқу процесіне қатысуға мүмкіндік береді. Технологияның дамуы мен цифрлық білімге деген сұраныстың артуына байланысты бүкіл әлемде оқыту үдерісін жетілдіруге бағытталған инновациялық білім беру платформалары пайда болуда.

Осындай платформалардың бірі – BilimLand, ол білім беру сапасын арттыру үшін заманауи оқыту әдістері мен цифрлық құралдарды белсенді түрде енгізеді. BilimLand интерактивті ресурстардың кең ауқымын, мультимедиялық сабақтарды және бейімделетін оқыту технологияларын ұсынады, бұл оны студенттер мен мұғалімдер үшін құнды құралға айналдырады. Геймификация элементтері мен дербестендірілген оқыту траекторияларын біріктіре отырып, платформа қызықты әрі тиімді білім беру ортасын құруды мақсат етеді.

Бұл мақала білімнің қолжетімділігі мен икемділігін арттыруға бағытталған цифрлық ресурстардың аналитикалық шолуын ұсынады. Сонымен қатар, онда BilimLand платформасы мен жетекші жаһандық онлайн оқыту платформаларының салыстырмалы талдауы жүргізіліп, оның артықшылықтары, кемшіліктері және бірегей ерекшеліктері қарастырылады. Зерттеу BilimLand платформасының цифрлық білім беру экожүйесінің дамуына қосатын үлесін және оның халықаралық e-learning шешімдерімен бәсекелесу әлеуетін бағалауға бағытталған.

Авторлар туралы

А. К. Шайханова
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Қазақстан

Айгүл Кайрулақызы Шайханова – PhD, ақпараттық қауіпсіздік кафедрасының профессоры

010000, Астана қ., Сәтбаев к-сі, 2



К. Е. Икласова
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
Қазақстан

Кайнижамал Есимсеитқызы Икласова – PhD, «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» кафедрасының доценті

150000, Петропавл қ., Пушкин к-сі, 86



И. М. Увалиева
Д. Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университет
Қазақстан

Индира Махмутқызы Увалиева – PhD, қауымдастырылған профессор

070004, Өскемен қаласы, Д. Серікбаев көшесі, 19 



Р. Б. Кыргышбаева
«Bilim Media Group» ЖШС

Райхан Болатбекқызы Кыргышбаева – Техника және технология магистрі, инженер

Астана



К. Е. Мырзаханов
«Bilim Media Group» ЖШС

Канат Ермекұлы Мырзаханов – инженер-бағдарламашы

Астана



Әдебиет тізімі

1. González García E. Quality Education as a Sustainable Development Goal in the Context of 2030 Agenda: Bibliometric Approach / E. González García, E. Colomo Magaña, A. Cívico Ariza // Sustainability. – 2020. – № 12. – Р. 5884. https://doi.org/10.3390/su12155884.

2. Impacts of digital technologies on education and factors influencing schools' digital capacity and transformation: A literature review / S. Timotheou et al // Educ Inf Technol (Dordr). – 2023. – № 28(6). – Р. 6695-6726. https://doi.org/10.1007/s10639-022-11431-8.

3. Design and Implementation of an Online Teaching and Learning Management System / A. Adedoyin et al // Fudma Journal of Sciences. – 2023. – № 7(1). – Р. 148-155. https://doi.org/10.33003/fjs-2023-0701-1266.

4. Emergency remote schooling during COVID-19, EUR 30866 EN / R. Cachia et al // Publications Office of the European Union, Luxembourg. – 2021. https://doi.org/10.2760/613798.

5. Blaskó Z. Learning losses and educational inequalities in Europe: Mapping the potential consequences of the COVID-19 crisis / Z. Blaskó, P.D. Costa, S.V. Schnepf // Journal of European Social Policy. – 2022. – № 32(4). – Р. 361-375. https://doi.org/10.1177/09589287221091687.

6. The likely impact of COVID-19 on education: Reflections based on the existing literature and international datasets / G. Di Pietro et al // Publications Office of the European Union, Luxembourg. – 2020. https://doi.org/10.2760/126686,JRC121071.

7. What was a gap is now a chasm: Remote schooling, the digital divide, and educational inequities resulting from the COVID-19 pandemic / A.R. Golden et al // Current Opinion in Psychology. – 2023. – Т. 52. – С. 101632.

8. Costa P. Capturing schools’ digital capacity: Psychometric analyses of the SELFIE selfreflection tool / P. Costa, J. Castaño-Muñoz, P. Kampylis // Computers & Education. – 2021. – № 162. – Р. 104080. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2020.104080.

9. OECD Digital Education Outlook 2021: Pushing the Frontiers with Artificial Intelligence, Blockchain and Robots. Retrieved from: https://www.oecd-ilibrary.org/education/oecd-digitaleducation-outlook-2021_589b283f-en

10. Delcker J. Teachers’ perspective on school development at German vocational schools during the Covid-19 pandemic / J. Delcker, D. Ifenthaler // Technology, Pedagogy and Education. – 2021. – № 30(1). – Р. 125-139. https://doi.org/10.1080/1475939X.2020.1857826.

11. Pettersson F. Understanding digitalization and educational change in school by means of activity theory and the levels of learning concept / F. Pettersson // Education and Information Technologies. – 2021. – № 26(1). – Р. 187-204. https://doi.org/10.1007/s10639-020-10239-8.

12. Snehal Singh. E Learning Market Research-Market Forecast Till 2032. 2024 URL: https://www.marketresearchfuture.com/reports/e-learning-market-18848

13. Sofi-Karim M. Online education via media platforms and applications as an innovative teaching method / M. Sofi-Karim, A.O. Bali, K. Rached, // Educ Inf Technol. – 2023. – № 28. – Р. 507-523. https://doi.org/10.1007/s10639-022-11188-0.

14. Construction of a fuzzy model for managing the process of forming IT-competences / K. Iklassova et al // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2024. – vol. 3, № 3(129). – Р. 32-43. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2024.306183.

15. Kulikov V. Entropy based decision making method in managing the development of a socioinformational system / V. Kulikov, K. Iklassova, A. Kazanbayeva // Journal of Theoretical and Applied Information Technology. – 2020. – vol. 98, № 01. – Р. 92-102.

16. Kulikova V. Development of a decision-making method to form the indicators for a university development plan / V. Kulikova, K. Iklassova, and A. Kazanbayeva // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2019. – vol. 3, № 3(99). – Р. 12-21. https://doi.org/10.15587/17294061.2019.169193.

17. Building a technology for mass organisation of distance learning for students in quarantine based on the Moodle platform / О.М. Spirin et al // CTE Workshop Proceedings. – 2024. – Т. 11. – Р. 81-97.

18. The state of accessibility in blackboard: Survey and user reviews case study / W. Aljedaani et al // Proceedings of the 20th International Web for All Conference. – 2023. – Р. 84-95.

19. Oudat Q. Embracing digital learning: Benefits and challenges of using Canvas in education / Q. Oudat, M. Othman // Journal of Nursing Education and Practice. – 2024. – Т. 14, № 10. – Р. 39-49.

20. Liu D. The Processes and Practice of Using Design Methodology in Education: A Case Study of Edmodo Classroom / D. Liu // Envisioning the Future of Education Through Design. – Singapore: Springer Nature Singapore. – 2024. – Р. 79-116.

21. Knezovic A. Opportunities And Challenges Presented By Google Classroom As A Learning Management System (Lms) In English For Specific Purposes (Esp) Courses / A. Knezovic // INTED2024 Proceedings. – 2024. – Р. 3498-3508.

22. Morze N. Implementing innovative teaching methods for asynchronous learning using Moodle LMS / N. Morze, T. Terletska, L. Varchenko-Trotsenko // CEUR Workshop Proceedings. – CEUR- WS, Germany. – 2024. – № 3679. – Р. 147-163.

23. Soboleva E.V. Quest in a Digital School: The Potential and Peculiarities of Mobile Technology Implementation / E.V. Soboleva // European Journal of Contemporary Education. – 2019. – Т. 8, № 3. – Р. 613-626.

24. Konobeiev A. Developing soft skills in adult learners of English in online courses: The case of Skyeng online school and Skyes digital platform / A. Konobeiev, V. Usanova, O. Gilmutdinova // Research Papers in Language Teaching & Learning. – 2022. – Т. 12, № 1.

25. Nikolaevic S.A. Internationalization Strategies of Russian EdTech Companies: Barriers and Opportunities / S.A. Nikolaevic. – 2022.

26. Glebova A. Current Trends in the Global Information Technology Market in Engineering Education / A. Glebova // 2024 7th International Conference on Information Technologies in Engineering Education (Inforino). – IEEE, 2024. – Р. 1-6.

27. Dina D. The use of digital education platforms in distance learning / D. Dina // Editorial Board. – 2022. – Р. 306.

28. Zhumash B. Distance Learning Platforms in A Pandemic / B. Zhumash, Z.A. Mel'dibekova // International Journal of Information and Communication Technologies. – 2020. – vol. 1, № 4. https://doi.org/10.54309/IJICT.2020.4.4.038.

29. Zykrina S. Effective teacher feedback: adapting Internet technologies for criteria-based assessment / S. Zykrina, R. Gabdullin, K. Kozhabaev // World Transactions on Engineering and Technology Education. – 2022. – Т. 20, № 3. – Р. 196-202.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Шайханова А.К., Икласова К.Е., Увалиева И.М., Кыргышбаева Р.Б., Мырзаханов К.Е. БІЛІМ БЕРУДЕ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ АНАЛИТИКАЛЫҚ ШОЛУЫ. Шәкәрім Университетінің Хабаршысы. Техникалық ғылымдар сериясы. 2025;(1(17)):21-30. https://doi.org/10.53360/2788-7995-2025-1(17)-3

For citation:


Shaikhanova A., Iklassova K., Uvaliyeva I., Kyrgyshbaeva R., Myrzakhanov K. ANALYTICAL REVIEW OF THE DIGITAL TECHNOLOGIES USAGE IN EDUCATION. Bulletin of Shakarim University. Technical Sciences. 2025;(1(17)):21-30. https://doi.org/10.53360/2788-7995-2025-1(17)-3

Қараулар: 41


ISSN 2788-7995 (Print)
ISSN 3006-0524 (Online)
X